2013. április 20., szombat

Sapkapróbamóka

Hirtelen kitavaszodott, és sapkahiány támadt. Mert mínusz 15 fokra és plusz 5 fokra volt megoldás: usánka éppúgy, mint snowboardos satyek és egy kevésbé meleg csíkos is. De hiába túrtam a kölcsönkapott ruhák között melegebb időre való kissapkát, egyet sem találtam. Így hát felkerekedtünk, megtámadtuk a szemközti H&M-et, és felpróbáltuk az összes eladó sapkát.









Én rendkívül jól szórakoztam. Bence azonban pont olyan "kitörő" lelkesedést mutatott, mint az első hintázáskor. Még az sem dobta fel, hogy fotózom, pedig arra azért mindig villant néhány dugimosolyt.





























Végül aztán ennél maradtunk. Meg az elsőnél, a kis simléderesnél. Mert nem tudtam megállni, hogy kettőt vegyek, amikor ilyen édes feje van bennük.















Az elsővel a fején távoztunk az üzletből, és szűk fél óra után el is hagytuk, mert Bence egyszerűen levette és kicseszte a kocsiból. Egy anyuka találta meg a földön és hozta utánunk. Úgyhogy azóta ez a megkötős játszik igazából, de még visszatérünk a vagányabbra is.

Az van, hogy ezt a babaöltöztetést imádom. Nincs mit tenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése