2013. június 6., csütörtök

Monte del Gozo - 2008. május 27.

-->Sziasztok! 
Ma 35-öt jöttem... Este 7-kor értem ide... Az reggel 8-tól brutto 11 óra...
Amikor megérkeztem, a hospitalero (szállásadó) megnézte a credencialomat (zarándokútlevél), és amikor látta, melyik országból jöttem, megszólalt: Isten hozott! (Igen, magyarul! Szerintetek mit éreztem?)
Tényleg csak ő lehetett (név szerint: Isten), mert most úgy érzem, meghalok a fáradtságtól.



Monte del Gozo azt jelenti: Örömök hegye. Nagyon nehéz volt elérnem, ahogy eddig mindig életemben...
Viszont az a jó hír, hogy most, hogy itt vagyok, nagyon sokszor tudok visszamenni rá. :) Azért hívják így, mert innen lehet előszőr megpillantani Santiagót, és ennek állítólag minden zarándok örül. Én majd holnap örülök neki, most inkább egy kicsit sajnálom magam. :)

Végre megvannak a fránya csigák. Egy csiga-szerelmespár lapul a táskámban, de a cigisdobozt, amibe levadásztam őket, gondosan leragasztottam Hansaplasttal, hogy el ne szaladjanak. :)

A jó hír az, hogy Santiago mar csak 5 km innen!
Hurrááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!
Szóval, ha ma egyszer még visszajutok innen a bárból a kb. 200 méterre lévő ágyamba, ami a jelenlegi 1 méter/perces sebességemmel akár több órába is telhet, akkor holnap már kora reggel Santiagóba érek. Így biztos, hogy részt tudok venni a déli misén, és ha mázlim van, bekerülök a 10 szerencsés zarándok közé, akik a Hotel Paradorban ingyen kapnak ebédet. Bár nem biztos, hogy sorbaállnék érte...

Ne haragudjatok, de most nem tudok többet írni. Teljesen ki vagyok purcanva.

Ölelés:
Fruzsi a csigavadász

Az előző részért katt ide!

A következő részért katt ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése