2013. február 20., szerda

Igaz szeretet

Ülök a minap egy Satöbbi koncert előtt a Gödör Klubban, és beszélgetek néhány emberrel. Mi másról, helyesebben ki másról is, mint Bencéről.
Arról, hogy milyen érzés a kötődése, az, ahogy a kicsi hurkás kezeivel szorongatja az enyémet, és úgy alszik el. Hogy milyen érzés, amikor egy puszi elég ahhoz, hogy megnyugodjék. És hogy milyen érzés az ölelése. Erről nagyon sokat és hosszan tudok beszélni... :)

Ahogy így monologizáltam, a többiek csupán néha jutottak szóhoz. Hogy igen, ők is így látják. Hogy ez később sem változik semmit. És a legnagyobb igazság is elhangzott, hogy a gyermekeink szeretete az egyetlen egész életünkben, amely feltétel nélküli, megmásíthatatlan és igaz szeretet.
Talán egy óra is volt a beszélgetés, amelyben őszintén szólva lubickolt a lelkem. Mert emlékszem még azokra az időkre, amikor idegesített egy-egy kisgyerekes szülő folytonos áradozása. És abban az egy órában úgy éreztem, hogy nem terhelek vagy idegesítek senkit. Sőt. A beszélgetőpartnereim is élvezték a diskurzust.

Aztán egyszercsak körülnéztem, és észrevettem, hogy 3 fiúval beszélgetek. Helyesebben három Apával. Természetesen a zenekar tagjaival. És akkor rájöttem, hogy a gyerektéma nem kizárólagosan a nőké. És örültem, hogy ők is úgy éreznek, ahogy én, és hogy ők is örömüket lelik a gyermekeikben.

Az imént pedig, amikor altattam Bencét, néztem azt a kis elálló fülű fejét, és elmondtam azt a sok-sok játékot, játszóterezést, Állatkertezést, pancsolást és élményt, ami még mind-mind előttünk áll. Ő pedig nyammogva a cumin, tágra nyílt, fáradt szemekkel figyelt. Majd pikk-pakk elaludt.

Remélem, a jövőről álmodik.

2 megjegyzés:

  1. Pikk-pakk,Fruzsi? :)Nagyon édesek lehettetek...mi is nagyon várjuk azt a sok-sok élményt ami előttünk áll! Ez olyan jó és itt a tavasz, hamarosan kinyílik a pici fiaink előtt a nagyvilág! Puszi Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miután ezt írtad, leesett a hó. :) Igen, már nagyon várom én is, hogy kiszabaduljunk innen. Puszi

      Törlés