2013. január 9., szerda

Új kategória - tippek!!!

Most kifejezetten a kismamák (nagymamák, dédik) figyeljenek! Bár nemrég épp a megmondóemberekről posztoltam, mégis úgy gondolom, minden anyukának vannak olyan "felfedezései", amelyet megosztva egymás között segíthetünk megspórolni a másiknak egy csomó időt, amíg ő is eljutna a megoldásig.
Más szóval: szándékozom ide feltenni azokat a tapasztalataim, trükkjeim, amik számomra megkönnyítik a mindennapokat. Ám nem gondolom, hogy én minden "okosság" birtokában lennék.

Ezért kérek mindenkit, aki úgy gondolja, van egy tuti tippje, írjon nekem, hogy megoszthassuk a többiekkel is. Tulajdonképpen írhatnátok a kommentekhez is, de úgy gondolom, jobb, ha felkerül a blogra külön címkével ellátva, hogy később bárki könnyedén rá tudjon keresni.
Szóval várom az okosságokat a giretfruzsi@gmail.com email-címre.

Bármilyen ötletre vevő vagyok bármilyen témában. Legyen az szoptatás, altatás, etetés, játék, öltöztetés, fogzás, kúszás, mászás, játszótér, fürdetés - hogy csak néhányat említsek. Írjátok meg, Nektek mi jött be, mi hozott áttörést vagy csak épp egy aprócska sikerélményt.

És álljon itt az első tipp, amit Adrienn barátnőmnek köszönhetek igazából.

A hozzátáplálás elején, az előke nem elegendő a ruházat megóvására. Ezért bevezettük az úgynevezett "védelmi vonalat", amely tulajdonképpen egy textilpelenka, amit a szék háttámlájára, valamint a tálca két szélére csipeszelünk, így egy sátrat képezünk, ami alatt ül a gyerek. Erre jön rá még az előke. Egy képet találtam, amelyen valamennyire látszik a megoldás.
Amint látjátok, a pelus a háttámlához egy-egy Tescoban beszerezhető gigacsipesszel van hozzáfogatva, a tálcához pedig (amit el kell képzelnetek Bence előtt) az alján sima teregetőcsipesszel.
Nekem a fehér pelus jött be, bár az elején próbálkoztam színessel is, de aztán rájöttem, hogy a kajafoltok csak Domestossal tűnnek el, így sokkal praktikusabb a fehér védelmi vonal.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése