2013. május 29., szerda

Astorga - 2008. május 17.

-->
Astorga
Hola Pupakos! (magyarul: Helló Pupákok! :)
Ma megint úgy 28 kilo-méterrel toltuk odébb a Föld bolygót a lábunk alatt. :)
Egy újabb nagyvárosba, Astorgába érkeztünk, és most indulunk felfedezni Filomival a csokimúzeumot és a Caminomúzeumot.
A templomokat már egy kicsit unjuk :) de azért megnézzük azokat is.

Apropó! Elfelejtettem megírni, hogy Leonban részt vettem életem első vesperáján vagy min (én faék modjára csak vecsernyének hívtam:)). Az egy olyan szertartás, amin apácák énekelnek nagyon szépen dalokat, miután kiosztották a szöveget minden kíváncsiskodónak, hátha kotta nélkül is leblattoljuk a „nótákat“, persze spanyolul. :)

Amikor elkezdődött, kicsordultak itteni első könnyeim a meghatódottságtól. Ezt ellensúlyozta az orgonista apáca, aki vastag fekete keretes, leginkább Woody Allenére hasonlító szemüvegével bármelyik Cartoon Networkös rajzfilmben kiemelt gázsiért kaphatott volna főszerepet. Ahogy néztem azokat az asszott angyalokat, ahogy olyan csodálatosan énekelnek, arra gondoltam, hogy nem véletlen, hogy nem ezt a hivatást választottam. Valahogy nem illik hozzám ez a fajta aszalt lélek fíling. :)

A "műsor" a közepe táján már kezdett egy kicsit unalmassá válni, a végén pedig már lélekvesztve menekültünk, mielőtt még felvágnánk az ereinket a depressziótól. Így hát ismét lemaradtam az áldásról. :)

Most viszont mennem kell a csokimúzeumba, ahova feltételezésem szerint balgaság ellátogatni: ki akarna többszázéves csokikat kóstolgatni, mikor beletörik a foga? Filomi nagyon akarja... Legyen meg az öröme. :)



Csók!
Astorgai Szent Fruzsina


Astorga
Astorga


















Az előző részhez katt ide!

A következő részhez katt ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése