2013. május 17., péntek

Azok a fránya Pireneusok - 2008. április 28.

-->
Hát meghódítottam őket. Úgy is mondhatnám, hogy magam alá gyűrtem. Úgy is mondhatnám, hogy én vagyok az utca hírmondója.

Srácok (felkiáltójel) (A spanyol klaviatúrán képtelen voltam megtalálni az írásjeleket, ezért írtam zárójelbe őket.)
Ma a nyáron kívül az összes évszakot átéltem. Jégeső és havazás. Ez itt a szokás 1500 m felett.
Leírhatatlan az érzés, amivel megajándékozott a mai nap.

Az arcom vörös a széltől (és a bortól, amit megittam vacsi előtt), de boldog vagyok.

Egy kazamatában alszom úgy 119 zarándoktársammal együtt, a füldugót már szokom. (Mókás volt, mert a mobilom tegnap fél 2-kor ébresztett mindenkit (az indulás előtti első franciaországbéli éjszakán), de én - ugye - nem hallottam... :)
Most szól valami szakrális zene, amitől legszívesebben felvágnám az ereimet, és a jobb vállam - bárhogy is próbálom nyújtani - hihetetlenül fáj. (Ne kérdezzétek, hogy az az ékezetes "á" hogy került ide, asszem, a Jó Isten pottyantotta nekünk ajándékba)
(A spanyol klaviatúra miatt a levelek eredetileg ékezetek nélkül íródtak, amelyeket az olvasás megkönnyítése végett írtam utólag át. Itt viszont valamilyen misztikus billentyűkombináció révén az egyik szóban megjelent egy ékezetes á betű.)

Az Öreggel (Jó Isten) egyébként jóban vagyok. Bármikor próbálkozott a jeges széllel, én felszóltam neki, hogy ez azért már egy kicsit túlzás, és abbahagyta.
A jégesőnél és főként utána a hóesésnél már nagyon röhögtem. Olyan volt, mint egy rossz videójáték grafikája a 80-as évekből. Hihetetlen humora van az "Öregnek", meg kell hagyni.

Most megyek, mert lejár a net.
Nem biztos, hogy ilyen sűrűn tudok írni Nektek, de most "hál‘ Öregnek", tudtam.

Ölelek Mindenkit.
Csók (felkiáltójel)
Fru


 Az előző részhez katt ide!

A következő részhez katt ide!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése