2013. május 16., csütörtök

Elmentem - 2008. 04. 26.

Illusztráció: Laár Györgyi
Sziasztok!

Tegnap éjjel sikeresen kibuliztam magam. Most 3 óra alvással eléggé mókásan tekintek a ma hajnali indulásra.














Büszkén jelentem, a zsákom 7,5 kg lett!

Sosem gondoltam volna, hogy egyszer 37 napot kihúzok annyi cuccal, amennyit máskor egy éjszakára viszek magammal.
(A szkeptikusoknak megsúgom: ki fogom húzni.)

Jelen pillanatban az út lelki oldala a legizgalmasabb. Most kezdem pedzegetni, micsoda hihetetlen szabadság az, aminek elébe nézek. Mennyi élmény és megpróbáltatás áll előttem, és hogy ez tulajdonképpen roppantmód izgalmas. Egész egyszerűen: várom.

Kérlek, gondoljatok rám holnap és legfőképp hétfőn, amikor meghódítom a Pireneusokat.
Ígérem, ahogy lesz lehetőségem (és kedvem), azonnal hírt adok magamról.

Addig is:

csók mindenkinek!

Fru

Az előző részhez katt ide!

A következő részhez katt ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése