2013. május 25., szombat

Napfény, buli, freedom - 2008. május 12.

Carrion de los Condes
Hola! (ejtsd: Olá!)
Legutóbbi jelentkezésem óta két nap telt el. Tegnap lenyomtam utam eddigi leghosszabb, közel 35 kilométeres távját, méghozzá teljesen egyedül. Úgy történt, hogy magyar útitársaim, Filomi és Zoli előretaxiztak Carrion de los Condesbe, és foglaltak nekem is szállást, én pedig utánuk gyalogoltam. 




Hááááát, hazudnék, ha azt mondanám, hogy meg se kottyant, de a boldogság, hogy képes voltam erre is, mindenért kárpótolt. Ez a kissebb trip úgy 9 órámba telt. A városba érve, vasárnap lévén újabb buller fogadott. 

A spanyolok óriási "paraszt vásárt" rendeztek megérkezésem tiszteletére, amely leginkább egy hipermodern kombájnkiállításból és a köré szerveződött vurstliból állt. Elképesztő, hogy ezek minden vasárnap találnak valami ünnepelni valót. A Pünkösd nekik már egyenesen smafu is. :) A helyi templomban részt vettem utam első istentiszteletén is abban reménykedve, hogy végre kapok egy kifejezetten zarándokoknak szánt áldást, de az legnagyobb bánatomra elmaradt. :( Pedig a többi magyar már többet is kapott. Gondolkodtam is, hogy nemcsak gyorsaság, hanem az áldások száma alapján is lehet rangsorolni a zarándokokat, úgy mint "egyáldásos" peregrino (ejtsd: peregrínó, spanyolul zarándok), "kétáldásos" peregrino, "ikszáldásos" peregrino. Ebben a vonatkozásban én még szűz vagyok, de nem adom fel.

A lábaim perfektek, csak úgy hasítom a Mesetát. :)
Ma reggel egy nagyon finom reggeli után indultunk el, és legnagyobb meglepetésemre a nap is kisütött. "Csökött" 17,5 km után álltunk meg délben egy Calzadilla de la Cueza nevű faluban lévő úszómedencés zarándokszálláson, és azóta nyaralunk. Az igazat megvallva, ha nem megy az ember, akkor egy kicsit unatkozik is. Kivéve engem, aki végre kimostam az összes ruhámat, végiggyakoroltam az énekleckéimet, megírtam a naplóm, és kiszámoltam, hogy eddig mennyi utat is tettem meg. 

Most meg is osztom Veletek az adatokat, mert hihetetlenül meglepett az eredmény.
Eddig taxival 20,4 km-t mentem, busszal 29,4-et (a térdem miatt egy napot pihentem), lábon pedig 339,8 km-t haladtam!!!!!
Hurrááááááááááááááááááá!
Így most a 395,9. kilométernél tartok, ami azt jelenti, hogy a Santiagóig megteendő táv felénél vagyok. Elképesztő. Szeretem a testem, szeretem a lábaim, szeretem az életem.

Most mennem kell, mert a nyakamba lihegnek a peregrinók az internetre várva.
Ja, még egy dolog.
Sajna visszaszoktam a dohányzásra. :( Egy számomra nagyon fontos ember az egyik nap azt a tanácsot adta, hogy merjek elgyengülni, hát sajnos én ebben mertem.

Mindenkinek hatalmas ölelés!
Fru

Az előző részhez katt ide

A következő részhez katt ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése